Klachten

Klachtenprocedure Dog Knows


Waar mensen werken, worden wel eens fouten gemaakt. Als u ontevreden bent, of u bent van mening dat er in uw geval fouten zijn gemaakt, dan vernemen wij dat graag van u. Wij zullen onze fouten en de gevolgen daarvan altijd proberen op te lossen. We willen er ook van leren voor de toekomst. Daarom stellen we het zeer op prijs als u ons hierover informeert. Bespreek uw ontevredenheid bij voorkeur in een persoonlijk gesprek. Indien dit niet tot het gewenste resultaat leidt, kunt u schriftelijk contact opnemen.


Na ontvangst van uw klacht ontvangt u binnen drie dagen een schriftelijke ontvangstbevestiging waarin wij vermelden hoe wij uw klacht onderzoeken en op welke termijn u een antwoord kunt verwachten. Aan de hand van het ingevulde klachtenformulier vormen wij ons een zo goed mogelijk beeld van de inhoud van en situatie rond de klacht. Het kan zijn dat u gevraagd wordt een nadere schriftelijke toelichting op de klacht te geven. Indien u geheel of gedeeltelijk in het gelijk wordt gesteld, wordt bekeken of een vorm van schadeloosstelling en/of andere genoegdoening op zijn plaats is, en of en zo ja welke maatregelen er intern kunnen worden genomen om herhaling van het probleem te voorkomen. Wij streven ernaar uiterlijk binnen 2 weken na ontvangst van een klacht inhoudelijk te reageren.


Updates

Dog Knows behoudt het recht deze klachtenprocedure bij te werken door een nieuwe versie op de website te plaatsen. Bezoek voor de meest recente versie van onze procedure onze website.


Contact

U kunt contact opnemen met Dog Knows via info@dog-knows.nl


Share by: